canli casino tempobet

 

Algemeen

Iedereen kan Tele-Onthaal contacteren in alle veiligheid en in volle vertrouwen. Daarom is de dienstverlening anoniem. Oproepers komen nooit in contact met elkaar. Het gesprek verloopt tussen één oproeper en één vrijwilliger, die elkaar niet kennen.

Tele-Onthaal is niet verantwoordelijk voor schade voortkomend uit informatie vanuit het gesprek, zij het materieel of immaterieel, aan de oproeper of aan derden. De beslissingen die de oproeper neemt op basis van het gevoerde gesprek blijven steeds onder zijn eigen verantwoordelijkheid.



Een gesprek met een vrijwilliger van Tele-Onthaal kan professionele hulp niet vervangen.
De Tele-Onthaalvrijwilliger geeft geen advies over geneeskundige diagnoses of over medicatiegebruik. We doen niet aan bemiddeling en bieden geen langdurige begeleiding.

De aangeboden informatie op de website wordt zo veel mogelijk up-to-date gehouden. Toch kan het voorvallen dat de gegevens niet meer actueel zijn. Laat ons dit dan graag weten.


Bellen

Tele-Onthaal doet er alles aan om bereikbaar te zijn. Op erg drukke momenten kan het echter gebeuren dat de lijnen bezet zijn. Je kan dan even later terug bellen.

Indien een oproeper onder invloed is, heeft gesprek geen enkele zin. We verwachten dan ook dat mensen nuchter zijn als ze bellen.

Kwetsend of onbetamelijk taalgebruik wordt niet aanvaard.

Pestoproepen / kwaadwillige oproepen : met het ministerieel besluit van 4 juni 2007 is het voor nooddiensten (waaronder Tele-Onthaal) mogelijk om de oproepen van pestbellers en stalkers te beheren waardoor de lijnen vrij blijven voor eigenlijke oproepers.
De beller die als kwaadwillige oproeper geïdentificeerd wordt zal via diverse waarschuwingsboodschappen geïnformeerd worden over de stappen die Tele-Onthaal kan zetten.

Als je als oproeper klachten hebt, kan je in eerste instantie terecht op het nummer 106. De vrijwilliger zal je beluisteren en de klacht doorgeven.
Wil je verder ingaan op de inhoud van de klacht, dan kan je via het secretariaatsnummer van de plaatselijke dienst terecht bij iemand van de staf of de directeur.
Klachten kan je ook naar de Federatie van Tele-Onthaaldiensten mailen op federatie@tele-onthaal.be. Je klacht wordt dan doorgegeven aan de plaatselijke dienst.

Chatten

Het is de bedoeling van Tele-Onthaal dat mensen kunnen chatten in alle veiligheid en in volle vertrouwen. Er blijven geen sporen van het gesprek achter op de computer van de oproeper.

Tele-Onthaal is niet permanent bereikbaar via de chatkamer. De openingsuren staan op de website. Tijdens de openingsuren doet Tele-Onthaal er alles aan om zo snel mogelijk een gesprek aan te bieden. Op erg drukke momenten kan het echter voorkomen dat de oproeper een tijdje moet wachten vooraleer Tele-Onthaal via chat beschikbaar is. Tele-Onthaal is 24 uur op 24 uur telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 106. Via e-mail kunnen we geen gesprekken voeren. Tele-Onthaal kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de eventuele gevolgen van deze beperkte beschikbaarheid.

Omdat het internetmedium niet steeds 100 procent stabiel is, kan het voorvallen dat de verbinding verbroken raakt. Tele-Onthaal doet er alles aan om dit te vermijden, maar kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade aan de oproeper, of aan derden, die zou voortkomen uit dit verlies van contact.

Chatten gebeurt via getypte tekst. Er bestaat daarom steeds een risico dat er misverstanden ontstaan tijdens het gesprek.

Indien een oproeper onder invloed is, heeft chatgesprek geen enkele zin. We verwachten dan ook dat mensen nuchter zijn als ze chatten.

Kwetsend of onbetamelijk taalgebruik of gedrag worden niet aanvaard.

Oproepers die een normale werking van Tele-Onthaal belemmeren of onmogelijk maken door zeer frequente gesprekken, vragen we om hun chatcontacten te beperken. Hun gedrag zorgt er immers voor dat veel oproepers met hulpvragen geen toegang krijgen tot de chat.

Als je als oproeper klachten hebt, kan je in eerste instantie terecht in de chatkamer. De vrijwilliger zal je beluisteren en de klacht doorgeven.
Wil je verder ingaan op de inhoud van de klacht, dan kan je een e-mail sturen naar de Federatie van Tele-Onthaaldiensten op federatie@tele-onthaal.be. Je klacht wordt dan doorgegeven aan de plaatselijke dienst.

 
 
 
niet gevonden Pers Disclaimer en afspraken Downloads Sitemap