canli casino tempobet

 

Veelgestelde vragen over chatten met Tele-Onthaal

Heb ik software nodig?

Neen. Meld je tijdens de openingsuren aan op deze website en volg de richtlijnen. In twee stappen ben je de gesprekskamer binnen.

Kan ik ook telefoneren?

Ja. Je kan ons bellen op 106. Telefonisch zijn wij 24 uur op 24 uur bereikbaar. Anoniem en in vertrouwen.

Kan ik mijn verhaal doen in een e-mail?

Tele-Onthaal kan geen gesprekken voeren via mail. We luisteren en praten rechtstreeks met je via het gratis telefoonnummer 106 (24u op 24 en 7 dagen op 7) en via chat op tele-onthaal.be (elke avond en woensdagnamiddag).

Kan jij opzoeken wie ik ben?

Neen. Tele-Onthaal kan dit niet en neemt nooit initiatief tot contact.

Kom ik in een chatbox terecht?

Neen. Het gesprek tussen jou en de vrijwilliger is strikt vertrouwelijk.

Wanneer kan ik een onlinegesprek hebben?

De openingsuren vind je op deze website. Tegen het sluitingsuur worden de gesprekken beëindigd, ook al is je gesprek niet afgerond. Je kan opnieuw chatten tijdens de volgende chatsessie.

Alle medewerkers zijn in gesprek, de knop is rood. Wat kan ik doen?

Je kan op de startpagina blijven en wachten tot de knop groen wordt. Zodra de knop groen is, kan je een gesprek starten. Je kan ook telefonisch 24 uur op 24 uur terecht op het telefoonnummer 106.

Wat doe ik als de verbinding plots verbroken wordt?

Een technische storing kan een gesprek plots afbreken. Dit ongemak is helaas eigen aan het internetverkeer. Meld je zo vlug mogelijk opnieuw aan met dezelfde nickname. Onthoud met welke medewerker je in gesprek was (vb. tele-onthaal12), zodat je terug naar hem of haar kan vragen om het gesprek voort te zetten. Tele-Onthaal is niet aansprakelijk voor schade aan de oproeper of aan derden, ten gevolge van een technische storing.

Ik drukte op de groene knop en koos een nickname om het gesprek te starten. Toch kreeg ik daarna het bericht dat er geen medewerker meer beschikbaar was. Wat nu?

Wanneer de knop groen wordt, proberen soms meerdere mensen tegelijk een gesprek te starten. Dan kan het zijn dat iemand anders je voor is.

Klik op “OK” en je komt terug op de startpagina. Hier kan je weer wachten tot de knop groen wordt. Je kan ook telefonisch 24 uur op 24 uur terecht op het telefoonnummer 106.

Waar bij Tele-Onthaal kom ik terecht als ik wil chatten?

De vijf Tele-Onthaaldiensten zijn om beurt bereikbaar via chat.
Jij kan niet zien welke dienst aan het chatten is.

Waar kan ik terecht met vragen over deze organisatie?

Op deze website vind je heel wat informatie. Met bijkomende vragen kan je ons e-mailen op federatie@tele-onthaal.be.
Hulpvragen kunnen jammer genoeg niet via e-mail beantwoord worden. We verwijzen je daarvoor door naar het telefoonnummer 106 of naar de chat.

Waar kan ik terecht als ik (niet) tevreden ben?

Dat kan via dit feedbackformulier.

 
 
 
niet gevonden Pers Disclaimer en afspraken Downloads Sitemap