Tele-Onthaal en wielerploeg Soudal Quick-Step lanceren samen “Part of The Pack Campagne”Deel dit bericht via:18-06-2024 Nieuwe campagne #PartOfThePack: Wielrenners en Tele-Onthaal doorbreken taboes rond mentale gezondheid Vandaag lanceerden Tele-Onthaal en de wielerploegen Soudal Quick-Step en AG Insurance Soudal vrouwenteam de #PartOfThePack campagne op social media. Met de steun van spurtkoning Tim Merlier zet de campagne kwetsbaarheid centraal en moedigt vooral mannen aan om hulp te zoeken voor mentale problemen. Samenwerking met wielerploegen Wielrenners zoals Tim Merlier en Sarah Gigante delen hun ervaringen met mentale gezondheid en inspireren anderen om open te zijn. Deze samenwerking helpt een breed publiek te bereiken en het belang van mentale gezondheid te benadrukken. Doe mee en deel jouw verhaal Sluit je aan bij #PartOfThePack, doorbreek taboes en steun anderen. Want parten helpt! De perstekst kan je hier terugvinden. Meer info over de campagne kan je vinden op de Part of the Pack website van The Wolfpack Wil jij luisteren?Word vrijwilligerZoek je een uitweg? Praten helpt. Gratis en anoniem.Hier luistert iemand naar jeBel 10624u op 24 en 7d op 7Liever een gesprek via chat?Chatelke avond en woensdag-en zondagnamiddag