Laat horen wat jij vond van je gesprek.

Je belde met Tele-Onthaal en vond dat de vrijwilliger je echt begreep. Die chat van vanavond was een opluchting voor je. Of was je net helemaal niet tevreden?

De kwaliteit van de gesprekken is belangrijk voor Tele-Onthaal. Laat dus zeker horen wat er goed was en wat er beter kan. Jouw reactie helpt de hulpverlening bij te sturen. Als je feedback hebt over een bepaald gesprek, vermeld dan datum, uur en provincie. De betrokken dienst bekijkt dan wat ze uit je reactie kan leren. Dit feedbackformulier is anoniem. Tele-Onthaal neemt dus geen contact met je op, want de organisatie heeft geen gegevens over jou.

Alvast bedankt om jouw mening te geven!

Via dit formulier doen we niet aan hulpverlening. Heb je hulp nodig, bel dan het nummer 106 of chat via de knop rechts bovenaan deze pagina.

Heb je een klacht?

Ook die is welkom.

Het is mogelijk dat het contact met Tele-Onthaal niet aan je verwachtingen voldeed. In dat geval kan je in de eerste plaats terecht bij de vrijwilliger aan de telefoon of op de chat. Hij of zij luistert naar je en geeft je opmerkingen door.

Wil je het verder hebben over de inhoud van je klacht? Neem dan contact op met het secretariaat van de plaatselijke dienst. Een staflid of de directeur bespreekt met jou wat er gebeurde. Indien nodig, vraagt de stafmedewerker of directeur je om op een afgesproken tijdstip terug te bellen, zodat hij/zij de betrokken vrijwilliger kan consulteren.

Je kan ook een mail sturen naar de Federatie van Tele-Onthaaldiensten via federatie@tele-onthaal.be. Vergeet niet datum en tijdstip van het gesprek waarover je een klacht hebt te vermelden, en de provincie waar je woont. Je klacht wordt dan doorgegeven aan de betrokken dienst.

Op elke klacht wordt binnen de 7 werkdagen gereageerd.

Alle klachten over de werking worden regelmatig gebundeld en geƫvalueerd.

Chatten met Tele-Onthaal

Bij Tele-Onthaal kan je elke avond en woensdag-en zondagnamiddag terecht voor een anoniem chatgesprek. Het gesprek blijft strikt vertrouwelijk tussen jou en de vrijwilliger.
Er blijven geen sporen van het chatgesprek achter op je computer.

Meer info over chatten

Op dit moment is de chat open, maar zijn al onze vrijwilligers in gesprek.
Wanneer opnieuw een vrijwilliger beschikbaar is, wordt het bolletje bij 'Chat' weer groen. Klik dan opnieuw op 'Chat'.

Of bel 106: 24u/24 en 7d/7 luistert iemand naar je via telefoon.

Kies een (anonieme) nickname. Wanneer je klikt op 'Chatten', kom je in contact met een vrijwilliger.

Wil je er mee voor zorgen dat zoveel mogelijk mensen binnen geraken op deze chat?
Dat kan door deze chat niet te belasten met onechte of opeenvolgende oproepen. Dankjewel!

Chat